Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg vælge et andet design, end det som er på vores hjemmeside?

Naturligvis! Vi er meget fleksible. Send os en e-mail med dine detaljerede oplysninger om dine specifikke ønsker, så vil vi give dig besked, om vi kan gøre det og til hvilken pris.

Hvornår sendes min ordre til produktion?

Så snart din betaling er godkendt, så sendes din ordre til produktion.

Hvornår vil jeg modtage min ordre?

Stofprøver: 3-7 dage. Ordrer på tøj: Hvis du betaler med PayPal, sendes din ordre inden 20 dage. Hvis du betaler med andre betalingsmåder, vil du modtage dit jakkesæt omkring 2-3 uger, efter din ordre er betalt. Leveringstiden kan variere lidt som følge af materialevalget, og i tilfælde af at vi har brug for flere oplysninger angående din ordre, da vi checker det hele igennem for alle tilfældes skyld og vil kontakte dig, hvis nogle mål virker usandsynlige.

Hvad hvis tøjet ikke passer mig?

Bare rolig, Suitopia tilbyder alle kunder en garanti for perfekt pasform. Læs mere her.

Kan I levere inden for en given deadline til mit bryllup/min eksamensfest/nytårsfest?

Hvis du skal have din ordre hurtigt til en bestemt dato, så send en e-mail til os på customerservice@suitopia.com med oplysninger om din deadline.

Mit køb blev afvist, hvordan kan det være?

Et køb med kreditkort kan blive afvist af vores betalingsudbydere (DIBS og PayPal) eller din bank på grund af forskellige årsager. De mest almindelige er:

- Utilstrækkelig saldo på kortet
- Kortnummer, udløbsdato eller CVC-kode er forkert indtastet

Hvis dit køb afvises, kan du prøve igen og kontrollere, at alle oplysninger er korrekte. Hvis købet stadig afvises, beder vi dig kontakte din bank med din transaktions-ID og spørge, hvorfor købet blev afvist. Hvis du ikke har noteret dit transaktions-ID, beder vi dig kontakte customerservice@suitopia.com, så vil vi oplyse det til dig.

Kan jeg bestille tøj i andre stoffer end dem, som er på jeres hjemmeside?

Ja, du kan. Hvis du tænker på noget bestemt stof, og du ikke kan finde det på vores hjemmeside, så kan du kontakte os og beskrive stoffet i detaljer og vedhæfte et billede, hvis det er muligt. Så vil vi se, om vi kan skaffe stoffet. Du kan også selv købe stoffet, så vil vi arrangere at få det sendt til vores skrædder. Kontakt os gerne, hvis du har sådanne forespørgsler, så vil vi give dig en pris.

Der er noget, som ser mærkeligt ud eller ikke fungerer på vores hjemmeside!

Hvis der er noget, som ikke ser rigtigt ud eller ikke fungerer på vores hjemmeside, vil vi være meget taknemmelige, hvis du sender en e-mail og fortæller os om det. Vi forbedrer og tester vores hjemmeside konstant, for at den skal fungere optimalt, men hvis noget slipper forbi vores tests, vil vi virkelig gerne vide det. Hvis du opdager et problem på vores hjemmeside, vil vi også meget gerne have at vide, hvilket operativsystem og hvilken version, samt hvilken internetbrowser og hvilken version og opløsning, du bruger, så vi kan løse problemet så hurtigt som muligt.

Hvornår vil jeg få min tilbagebetaling for bestilling af et jakkesæt, når det er gjort inden 10 dage, efter jeg har modtaget stofprøver?

Det vil ske inden for et par dage, efter du har betalt din ordre. Tilbagebetalingen krediteres på den konto, du har betalt fra.

Kan jeg spore min ordre?

Ja, du kan. Hvis du logger ind på din profil på Suitopia, kan du se status for din ordre. Indtil den er sendt, vil statussen være “Under produktion”. Når din ordre er sendt, vil statussen være “I transit”, og du vil kunne se forsendelsesnummeret, som du kan bruge på www.dhl.com for at se din ordres rejse til din dør.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når produktet leveres?

DHL forsøger at levere tre gange. DHL vil prøve at kontakte dig via telefon, hvis disse forsøg ikke lykkes. Derfor anbefales det, at du oplyser dit telefonnummer, når du afgiver din ordre. Desværre kan DHL ikke levere produktet til noget postkontor eller lignende i dit område. Hvis du ved, at dit produkt er på vej, og du ikke er hjemme, beder vi dig kontakte DHL.